Friday 9 November 2012

Kenangan Terindah

Dah lama x bukak blog..tgk2 skrg ni dah nk dekat akhir tahun..cepatnya masa berlalu..keputusan PSRA dh dpt..Alhamdulillah,aku dpt MUMTAZ..happy sangat..skrg ni,nk tunggu keputusan UPSR..harap2 dpt la straight A's..and today is the day of school..feel sooo sad...sedih sbb kene berpisah dgn kengkawan terutamanya kawan yg rapat dgn aku,such as Zana,Wana,Nurina,Nabeela,Aimi,Izzati,Eliya,Zarith dan lain2..diorang ni la kawan yg mmg memahami diri aku..happy n bersyukur sbb dpt kawan mcm diorang..terima kasih,ya ALLAH..tp,harini aku kene berpisah dgn diorang...tahun depan pon x pasti dpt jumpa diorang  ke x..sedih...tahun depan aku akan pegi sekolah SMK4..kebanyakannya semua skola kat situ,tp Zana n Eliya kene pegi sekolah lain...kenapa aku kene berpisah dgn diorang??!!KENAPA??!!td,lepas je majlis perpisahan guru,Wana terus dtg kat aku...dia peluk aku n terus menangis...aku rasa sedikit cemas..n then baru aku tau kenapa dia menangis...waktu tu air mata aku mula menitis..sedih bila tgk dia nangis..aku x nk berpisah dgn dia...Wana,Zana,Nurina,Nabeela,Aimi,Eliya,Izzati n Zarith,aku nk mintak maaf kat korang...aku dh byk buat salah kat korang...korang baik sangat..aku mesti akan rindu kat korang..Jgn lupa aku tau..ya ALLAH..sedih nye...rasa mcm baru semalam masuk sekolah,berkenalan dgn kwn2..jumpa cikgu,belajar ABC,123...rupa-rupanya,skrg ni aku dh nk masuk tingkatan 1 n tinggalkan sekolah rendah..SKS2BK...byk kenangan selama aku belajar dan menimba ilmu dari tahun satu sampai tahun enam..enam tahun aku kat sekolah tu..skrg ni aku kene tinggalkan SKS2BK,cikgu2 n kwn2...sedih yg teramat...tak pe,nnti aku n kawan2 nk plan pegi outing..nnti kita dpt jumpa balik...nnti 19 November,keputusan UPSR diumumkan...aku dpt jumpa balik kawan2 aku tp cuma masa yg agak singkat...x pe la...Terima kasih,cikgu2 yg telah mengjar saya dari darjah 1 sampai darjah 6..saya amat hargai segala tunjuk ajar cikgu2..dan kepada kwn2,terima kasih sbb nk kawan dgn aku terutamanya kwn2 aku yg rapat dgn aku...terima kasih sbb berada di sisi aku sama ada senang atau susah..Ya ALLAH,kau kukuhkan lah persahabatan kami ini,ya ALLAH..Amin...Kenangan yg terindah....

2 comments:

  1. Bertemu dah berpisah....adat manusia biasa.
    Hilang dimata....namun dihati tidak lupa.

    Hidup Mesti Terus......
    Bersama Selamanya....

    All For One & One For All

    ReplyDelete
  2. Rindu kau jugak,Nurin.Memang sedih tapi nak wat mcm mane.Sume kena masok form 1.Kalau boleh x nak langsung masok form 1.Kalau boleh,nak bersame kwn2 kite ngan kau.Ah...memory..:(

    ReplyDelete