Wednesday 2 November 2011

Jamuan Sekolah Agama

Urrhhh....penatnyer....baru je balik dari sekolah.....amat penat sekali.Tadi dekat sekolah tak belajar ye la dah habis periksa akhir tahun jadi semua orang bebas nak buat kerja apa2.Aku tadi dekat sekolah hanya duduk dan membaca buku yg mak aku belikan.Lepas balik rumah,terus terasa cam pening n penat,so aku call mak aku n aku minta kebenaran  mak aku untuk cuti sekolah agama(lagipun sekolahagama bukannyer belajar,semua sebok main card UNO.)Jadi aku duduk rumah je la dengan adik aku....Hari ni mesti dekat sekolah agama diorang sebok cerita pasal jamuan semalam sebab semalam kitaorang ada jamuan akhir tahun dan sambutan hari kanak2.Semalam best la jugak waktu jamuan tu.Diorang semua pakai baju raya dan menutup aurat(itupun ustazah kitaorang yang suruh pakai baju raya.)Dekat sekolah kitaorang makan McDonald tapi yang Happy Meal punyer(yang budak2 punyer.)Tp dapat makan pun jadi la...lepas tu kitaorang main tukar2 hadiah....aku dapat hadiah dari kawan aku,Wan Aishah.Lepas tu kitaorang tangkap gambar bersama(satu kelas.)Ada yang tangkap guna handphone,ada yang tangkap guna camera...Lepas tu ustazah kitaorang ade buat game sape berpakaian paling glamour(murid perempuan dan lelaki) akan dapat hadiah,pelajar terbaik dan murid yang tidak pernah ponteng sekolah akan dapat hadiah..Murid yg berpakaian paling glamour untuk murid perempuan telah dimenangi oleh Athirah Diyana iaitu kawan baik aku,manakala bg murid lelaki pula dimenangi oleh Irfan Danial.Pelajar terbaik pulak ialah Firza Izati dan murid yg tak pernah ponteng sekolah ialah Nur Liyana....Aku rasa seronok sangat......

No comments:

Post a Comment