Friday 4 November 2011

Sabar...

Baru je balik dari sekolah pagi.Penat sangat.Tadi dekat sekolah pagi,kitaorang ada sambutan Hari Kanak2.Best giler.....Lagi best daripada sekolah agama.Hari ini kitaorang dapat makan McDonald.Sedap.......sangat.......Sepatutnyer,kitaorang makan Pizza tapi x jadi dan ditunda pada minggu hadapan.Minggu depan pun kitaorang ada jamuan(cikgu kata.)Lepas je makan,aku,Athirah dan Zana pergi jalan2 satu sekolah.Kitaorang jalan2 sambil menikmati minuman yang kitaorang pegang.Lepas jalan2,kitaorang masuk kelas sebab dah nk dekat balik.Waktu dekat kelas,kitaorang borak2 la.Ada yang tgh dengar lagu.Tiba2,datang la pulak kawan aku.Waktu tu aku tengah borak2.Tiba2,kawan aku pergi ambik sos cili,n then baling kat aku.Aku pun marah la.Dia ingat aku ni tong sampah ke?main baling je sos tu.Nasib baikla sos tu x terbukak(kalau x habisla baju.)Selama ni aku sabar dengan kau,tapi kau buat aku macam ni.Kurang ajar.Dah la dulu fitnah aku pasal aku tak suka semua budak darjah 5.Aku x pernah ckp macam tu.Nasib baik aku sabar lagi.Tadi,sampai balik aku tak tegur dia.Aku buat tak tau je.

2 comments:

  1. Biar orang buat kita, kita jangan balas balik. ALLAH ada...

    ReplyDelete
  2. Ok,ma....Dania akan ingat pesanan mama tu....:*....muuuuaaahhh....

    ReplyDelete